Street pole

 
Jag minns när jag såg min första känguruskylt här i Australien. Det var här i Cairns och jag var på promeflax på väg till en strand när den plötsligt dök upp. Det var sån lycka! Jag har alltid velat se en känguruskylt. Vet inte riktigt varför men har verkligen alltid velat se en. Jag tycker att dom är så himla häftiga.
 
En ännu större dröm har varit att streetpola med just en sån skylt så gissa glädjen när jag hittade den här skylten med den perfekta bakgrunden för lite pole! 
Street pole är så himla kul, lite jobbigt att alla tittar på en och tutar och vinkar men sånt får man stå ut med när man ska vara en stjärna. 
 
Dom här bilderna tog jag när vi var på väg till Crystal cascades andra gången. Det kommer ett inlägg om våran andra tripp dit. Den blev betydligt mycket mer lyckad än den första + att det blev en photoshoot, dont miss it!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0