23 maj - Sista dagen

23 maj var det äntligen dags att ta farväl av Darwin! En av dom största anledningarna till att vi blev kvar så himla länge är ju som jag sagt tidgare att jag startade en polekurs och innan jag gjorde det sa vi att om jag gör det här så kommer vi bli kvar tills jag blir klar med den och så är det bara. 
Den 23 maj var det dags för den sista timmen på kvällen så biljetterna vidare var redan bokade till den 24:e. Egentligen är det lite töntigt att jag tjatade så mycket om att vi har varit så himla länge i Darwin för det är faktiskt bara exakt 6 veckor .. av 52 så chilla lite va
Dagen gick åt till att ta en lång promeflax för att se så vi inte har missat något coolt här i Darwin och sen på kvällen körde jag min sista poletimme. Lite sorgligt att lämna alla härliga tjejer jag fått träffa här i Darwin. Det är ganska sjukt hur fort man blir nära folk man delar typ intressen med
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0