Frozen yogurt



Ja det här är kanske ett konstigt val av inlägg. Men jag tänker helt enkelt ägna ett helt inlägg åt Frozen yogurt. 
Varför?
Jag helt enkelt bara älskar Frozen yogurt.. lite för mycket. Nä jag väljer inte det för att det på något sätt ska vara "nyttigare" än glass utan för att jag älskar konceptet att man kan välja toppingar och hur mycket man ska ha av allt. 

När jag går till en glasskiosk och ska välja två kulor blir jag alltid gråtfärdig. Varför har ni 25 glassorter och sen ska jag bara få 2?! Vem gör så mot mänskligheten? 

När jag kommer in på ett Frozen yogurt ställe tar jag alltid lite choklad, lite naturell (gillar det lite syrliga mot allt sött) och sen går jag loco på mini brownies och cookie dough och kokosflingor och vit chokladsås och nötmixar och allt annat smaskens som jag kan hitta. 

Med tanke på hur mycket nyttigare frozen yogurt är jämfört med glass så känns det helt okej att ösa på med alla möjliga choklad toppingar, höhö

(null) (null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0