27 april - Starten på helvetet

Den 27 april vaknade jag upp och märkte att det var dåligt väder. Say what?!
Sen vi kom hit har det varit sjukt varmt och sol hela dagarna, varje dag. Vilket i och försej är rätt kul eftersom jag kollade vädret innan vi åkte och då stod det åska och regn varje dag. Vi har dock bara sett några då droppar regn sen vi kom så det var lite konstigt att vakna och se att det var mulet. Stämningen på hotellet var också minst sagt mulen. Mar märker verkligen skillnad på sol och mulet här.
 
Det fick helt enkelt bli ännu en chill dag, men vad gör det lixom? Vi satte oss upp på taket där det finns en mysig liten plats med soffor och tak. Där drog jag fram min bok och så satt vi där och det var sen helvetet startade.
Anledningen till att jag inte bloggat på väldigt lång tid. Anledningen till att jag försvann som jag gjorde.
Det började klia, först lite, sen mer och mer och tillslut hade jag stora utslag över hela benen. Jag hade ingen aning om vad det var men jag höll på att bli galen ganska snabbt.
Vi fick tag i en kräm från apoteket och den skulle tydligen hjälpa mot kliandet. Ehm.. not so much.
Det hjälpte i några minuter sen höll jag på att bli tokig igen.
Och det blev värre hela tiden.
 
Mina utslag, som såg ut som väldigt stora myggbett, spred sej över hela benen och tillslut även över armarna. Jag såg hemskt ut och av den anledningen kommer jag inte att lägga ut bilder på betten.
 
Förutom det så började det storma som tusan. Det regnade helt galet och det slutade till sist med att resten av dagen spenderades på rummet där jag kunde ligga och tycka synd om mej själv.
 
Men självklart var jag på gymmet på kvällen i alla fall. Lite kliande kan inte stoppa mej från det
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0