Fifty shades Darker

Det var ett tag sen jag såg premiären av Fifty shades darker nu men jag har fortfarande inte skrivit vad jag tyckte om filmen. Shame on me  
 

Jag tycker faktiskt att filmen var riktigt bra, lite cheesy här och var kanske men annars väldigt bra. Dock undrar jag verkligen hur många tjejer som dumpade sina pojkvänner efter den här rullen, dom har ju gjort Mr Grey FÖR bra. I första filmen har han ju sina issues men i den här har han bestämt sej för att göra allt för sin älskade Ana. Så kort sagt blir han verkligen lite för bra. Sexig, snygg, rik, gentleman som är bra i sängen typ.
Mums säger jag bara.
Men sen är det ju just bara det. Hela filmen går egentligen bara ut på att man ska sitta där i 2 timmar och älska Mr Grey. Filmen i sej har ju egentligen ingen direkt handling. Det är en romantisk, mysig film och thats it. Men inte mej emot, jag har redan sett den 2 gånger
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0