16 maj - Taco tuesday

Här i Darwin är det ganska vanligt med taco tuesday. Dom flesta restaurangerna i närheten kör på det och jag är inte ett dugg ledsen över det kan jag säga Men vi hade inte varit och provat det någonstans än så 16 maj var det äntligen dags. Vi började dagen med en väldigt lång promeflax och sen hamnade vi nere vid waterfronten, som fortfarande är en av mina favoritplatser här i Darwin, och där valde vi en mexikansk restaurang dagen till ära. Dom körde ju såklart inte taco tuesday eftersom dom bara serverar mexikansk mat Väldigt typiskt oss att gå förbi alla restauranger som har erbjudande på tacos just denna dag och istället välja ett ställe som har tacos varje dag. 
 
Men det var riktigt smarr kan jag tala om! så värt!
 
Sen var det ju inte bara taco tuesday utan även pole tuesday, precis som varje tisdag. Dock måste jag erkänna att tacos inte var den bästa maten innan träning, men men man kan inte få allt här i livet.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0