Sista veckan


Nu har jag lyckats få ihop en liten plan i alla fall. Som ni ser är det rätt fullt upp hela tiden och det är inte lång tid kvar tills jag åker.
Idag måste jag verkligen satsa på att få ordning på alla bankgrejer och sånt som jag måste ha fixat till Australien. Typ en sak är att mitt kort går ut i december och det är inte säkert att jag är tillbaka då såå oops. Dessutom är det mitt norska kort och jag måste lyckas få ett nytt till Sverige på något sätt så ja stress deluxe på den.
Sen måste jag sätta igång och sortera allt som jag tog med mej från Norge hit i helgen. Imorgon ska jag ta bilen över till farmor och lämna alla mina grejer så då är det bra om jag har koll på vad jag ska lämna och så. JAg försöker få in lite träning här och var också så jag inte fuckar upp allt jag har gjort nu.
 
Nej nu är det dags att sätta igång på riktigt. Först ska jag ringa DNB och hoppas att dom kan hjälpa mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0