23 april

Hej babes


Nu var det några dagar sen jag uppdaterade men I'm alive. Jag är fortfarande i Darwin och det händer inte megamycket här just nu. 
Vi sparar lite på äventyren eftersom vi ska stanna här ett tag till så dagarna spenderas just nu vid poolen och på gymmet. 

Missförstå mej rätt . Jag klagar absolut inte 

Jag har det faktiskt extremt bra. Min nya bokserie har blivit ljudbok istället så en stor del av min vakna tid går jag runt med lurar i öronen. Hihi

Som sagt så finns det inte mycket att säga just nu men jag trivs bra på hotellet. Det är mysigt och det är en sjukt härlig miljö med massa folk och det är svårt att beskriva men jag gillar verkligen hur hela hotellet är byggt. Dessutom ligger det på den största gatan så det är nära till allt. Butiker och gymmet ligger bara några meter härifrån och allt är seriöst hur bra som helst just nu.

Antar att det är därför jag inte har alltför mycket att säga just nu. Jag är helt enkelt för upptagen med att bara ha det grymt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0