19 april

Hej babes


Nu har vi fixat en hel del sen jag skrev sist. Eller tja jag har inte fixat så mycket för jag fattar ju typ ingenting men jag har i alla fall australienskt bankkonto och ett australienskt telefonnummer nu så det var ju bra och den delen har jag verkligen inte fixat hihi

Jag har däremot klarat att fixa pole och gym. Så stolt 😊 så nu kan jag köra 100 på träningen igen. Jag vet att det kanske inte är det folk som reser runt gör men asså jag får verkligen gott om poolhäng och utflykter ändå om man säger så. 

Jag vet inte vad alla andra som reser runt i Australien gör på dagarna så det är jättesvårt för mej att veta om det var helt skumt att jag skaffade gymkort och grejer men som sagt så har jag ju såå mycket tid så hur fel kan det bli really? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0