16 april

16 april var också en såå rolig dag. det började med att vi låg och chillade vid poolen. Plötsligt hör jag bartendern ropa ut att man kan vara med och spela bingo. 

Hell yeah tänkte jag 

Under spelet fick jag kontakt med en sjukt skön tjej som satt bredvid mej vid poolen. Vi började snacka och hade så himla kul när vi spelade. Vem kunde ana att bingo var så kul hihi 
Även ett par hakade på oss litegrann så det var en riktigt lyckad dag kan jag säga. Supervarmt väder, härliga människor, sol, musik och jag fick en gratis cider eftersom jag till och med lyckades vinna en av omgångarna. Asså kan man ha det bättre?

Efter spelet fortsatte vi snacka och bada och vi klickade seriöst. Senare på kvällen stack vi ut runt hörnet för att käka och sen gick vi vidare till ett irländskt place där det var riktigt bra dag. Ett liveband var på plats och rockade och vi dansade tills jag var ett vattenfall av svett. 
Vi kom hem igen vid typ 01.00 och jag var såå nöjd. Snacka om riktigt bra dag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0