Poleparty

Godmorgon honeys

 
Igår hade jag en sjukt kul kväll. Jag valde mina polesisters till slut. Tror dom andra vart lite arga men vad ska man göra lixom
Helt ärligt så tycker jag inte att man kan bli arg för att någon inte kan träffa alla samtidigt. Sorry men ibland blir man vald och ibland bortvald det är tyvärr så livet ser ut.
 
Hur som helst så hade vi superkul . Först var jag på show och såg några av dom som ska tävla i NM nästa vecka . Asså dom är så duktiga så man vet inte vart man ska ta vägen , helt sjukt!
Efter det var vi ett gäng som stack hem till en av killarna på lite hemmakrök.
Han hade en pole hemma också så självklart kunde vi inte låta den vara, polegalningar som vi är hihi.

 
Kom hem vid typ 3 i natt så det blev inte överdrivet sent den här gången. Ganska skönt faktiskt .
Som gamlingarna säger - det är ju en dag imorgon också 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0