Outfit

Såhär såg jag ut igår på min shoppinglördag  Jag  vet att bilderna är crapiga som fan, asså jag ser typ läskig ut haha. Men på riktigt så var jag faktiskt grymt het igår, folk stirrade verkligen. Såklart, inte varje dag man ser en blond babe komma gående *blink*
+ också att här i Oslo är många människor typ rätt gråa. Asså sorry till alla er Oslomänniskor som läser min blogg men det är faktiskt så. lite color skulle göra er gott tror jag  Då menar jag inte bara kläder utan även skor, smink, hårfärg och så vidare. Live a little, typ så känner jag. hopas ingen tog illa upp för det var inte meningen. här är jag i alla fall och som sagt, varning för läskig blondie

 

Jeans - Ginatricot // Linne - Gina tricot // Väst - H&M // Boots - Dinsko // Skinjacka - Chiquelle //
Väska - GUESS // Armband - Ginatricot // Halsband - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0