22 maj - Crocosaurus cove

Förutom Cage of death finns det såklart massa annat på crocosaurus cove. Annars hade det ju blivit lite tråkigt 
Eftersom Darwin är känt för sina krokodiler så är det självklart mest av såna grejer på varenda park. och med såna grejer menar jag krokodiler, aligatorer, sköldpaddor, ormar , ödlor osv. 
Men det är alltid kul att ta ett varv och spana lite. Som jag sagt tidigare så rör sej djuren här mycket mer än i Sverige. Ta ett djur här, vilket som helst, och jämför med exakt samma djur på en park i Sverige så lovar jag att det rör sej mer här än i Sverige. Det är väl kylan eller nåt
 
Här är i alla fall lite bilder på en del av djuren på den här parken. Lite senare kommer även en film som jag hoppas att ni ska gilla
 
 


Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Oj, häftigt... Dit skulle jag också vilja åka :)

2017-10-07 @ 13:42:01
URL: http://livetiluxemburg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0