28 april - Fortsättning på helvetet

När jag vaknade den 28 april var det fortfarande dåligt väder. Men vad som var värre än vädret var mina ben. Betten från dagen innan hade förvandlats till stora, röda, jag vet inte vad - bett. Och jag kan ärligt säga att jag kommer att värdesätta svenska myggor från och med nu. Svenska myggor kliar men det här var obeskrivligt. Flera gånger var jag nära panikattacker. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Vi visste inte ens vad det var.
 
Vi gick till apoteket ännu en gång. Jag visade betten för den som jobbade och hon trodde att det helt enkelt kunde vara att jag var allergisk mot värmen.. what?!
Hon trodde också att det kunde vara värmeutslag för att jag var ovan eller något. Men asså jesus, jag har varit i varmare temperauter än det här. Det är trots allt bara isch 30 grader. Skräp dej , tänkte jag. Men hon plockade fram en spray som skulle hjälpa mot kliandet.
Även den helt useless.
Återigen sprayade jag och fick vara ifred i några minuter innan det satte igång igen och återigen låg jag och vred mej i sängen och önskade att jag hade flera händer till att klia överallt.
 
Det var en fruktansvärd dag. Verkligen
Jag har inga ord
Det var därför jag inte bloggade.
 
Inte bara ville jag skala av huden med en osthyvel, jag såg verkligen hemsk ut. När jag tittade på mina ben var jag nära på att börja gråta. Jag förstod ju själv vilka ärr jag kunde få om jag kliade sönder alla betten, men samtidigt gick det inte att sluta klia även om jag gjorde allt jag kunde för att inte klia.
 
Återigen kommer jag inte att lägga ut bilder på mina ben just på grund av hur jag mår när jag ser mina ben.
 
Jag gjorde mitt bästa för att vara ute men folk tittade på mej. Vissa förstod säkert att jag hade blivit biten av något men för mej såg det bara ut som att alla tittade på mej och tänkte att jag borde duscha oftare. Jag fick också känslan av att folk direkt trodde att vi hade bed bugs, vilket inte heller är så kul för det känns ju som att folk anklagar en för att vara ofräsch även då. Jag menar - hur fräscht är det att ha kryp i sängen ?!
 
På kvällen drog jag på mig tights och gick till gymmet för att träna mina stackars ben. Träningen rensade mina tankar men när jag kom hem var betten där. Stora , röda, äckliga , fula och inte bara på benen utan även armarna.
 
Innan jag somnade låg jag och kliade mina armar och ben i ren panik och önskade verkligen att allt skulle vara över till nästa dag
 
Eftersom jag verkligen inte vill lägga ut bilder på mina ben och armar får ni en bild från gymmet istället
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0