23 mars

Hej babes

Sorry för bad update, jag har haft en riktigt jobbig vecka faktiskt.
1 Jag har haft ont i magen både måndag, tisdag och onsdag.
2 Jag har varit deckningstrött hela veckan, asså for real. Ingen aning om varför, men så jobbigt
3 Jag har lämnat bort min älskade kanin och det gör så ont . kan inte beskriva känslan asså. Jag saknar honom bara så in i helvete mycket hela tiden. Jag har inte gråtit såhär mycket sen jag och mitt ex gjorde slut, seriöst.
 
Så ja. Otroligt jobbig vecka för mej. Dock har jag även något bra att säga om veckan. Jag har nämligen polat både måndag, tisdag och onsdag utan att få ont i mina armar. Jag brukar inte kunna det på grund av inflammationen som jag hade för länge sen så det var sjukt kul att se att det går åt rätt håll.
En annan riktigt kul grej är att jag fortsätter tappa i vikt. I morse vägde jag in mej på en vikt jag inte haft på flera år, så kul!

Så ja.. lite bra, lite dåligt och jag kämpar vidare med livet oavsett vad
 
pusss
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0