3 maj - Poolhäng

3 maj var det dags för poolhäng. Det var så sinnessjukt varmt den här dagen så man kunde ju bara glömma att orka göra någonting.
Det gjorde inte så mycket för mej. Mina bett började se bättre ut och jag behövde jobba på min bränna kan jag säga.
Jag tar väldigt lång tid på mej att bli brun och det går ju inte direkt bättre när man sitter inne på ett hotellrum och gömmer sej för att man tror att alla tror att man har pest.
 
Men asså ALLA hade gömt sej i min situation, jag tycker att jag var modig som tog mej ut i stort sett alla dagar i alla fall. Det var vissa dagar som jag kände mej extra mentalt svag och då blev det mer rumhäng. Men sen var det ju inte att folk tittade som var det värsta. Det värsta var att det kliade så in i helvete hela fucking tiden.
Så länge jag hade 100% AC igång i på rummet så gick det hyfsat. Vi höll på att frysa ihjäl men det kliade i alla fall inte lika mycket. Så fort jag kom ut i värmen höll jag på att bli tokig.
Jag ville inte ha ärr över hela kroppen men samtidigt var det omöjligt att inte klia och nu snackar vi bett på baksida lår, framsida lår, vaderna, smalbenen och över hela armarna. Någonstans kliade det hela tiden och när jag hade kliat på ett ställe började det klia på ett annat och så höll det på. Det tog aldrig slut. Så visst man kan ju se mej som tönt som inte ville visa upp mina sexiga bett , men det var också helt panik att vara ute i värmen.
 
MEN ! 3 maj spenderade jag nästan hela dagen ute i solen så det kan man väl kalla förbättring på alla fronter tror jag.
 
Senare på kvällen kände jag mej ovanligt taggad på mitt nya liv som ikke kliare så jag stack till gymmet. Klockan var ganska mycket så jag hade nästan hela gymmet för mej själv, inte helt fel
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0