Stockholm VS Oslo

Killar
 
Man får absolut inte glömma att killar är ett viktigt ämne. Det är ju så himla kul med killar. Vad är vitsen med att vara tjej om man inte utnyttjar allt kul man kan göra med killar, right girls?   Själv har jag alltid haft ett stort killintresse och det kanske beror på att jag har varit väldigt duktig på att få dom och säkert ännu bättre på att svindla bort dom haha.
Anyways. En av våra fina huvudstäder har snyggare och bättre killar än den andra. Det är extremt tydligt när man åker från den ena staden till den andra vem som har dom bästa.
Jag har låååång erfarenhet av killar i Stockholm och det är en riktig gott och blandat påse. Vi har lite gott i form av gentlemän som vet hur man beter sej och som har huvudet i alla fall i närheten av halsen och så har vi hmm blandat som jag mer än gärna har behandlat som dom förtjänar. I Stockholm hittar man killar av alla möjliga sorter och där kan man nog verkligen säga att det finns en för alla.
Oslo å andra sidan. Där har jag erfarenhet av att killar bland annat har uggs på sej, like what the fuck?! Asså jag springer för livet. Dock så ska jag sätta ett + i kanten för här har jag träffat många killar som är extremt hövliga eller vad det heter. Oslo guys är lite bättre på att prata med mitt ansikte än vad Stockholm guys har varit om man säger så. Dock var jag mycket yngre när jag var som mest aktiv i Stockholm sååå vem vinner?
 
Även om båda städerna har många fina killar så kan jag tyvärr inte lägga en lott på en stad där det är okej att killar har uggs på sej, asså det går bara inte, sorry guys!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0