Youth shack

Det är fortfarande 5 mars och här kommer jag med en liten update för nu har jag nämligen fixat första boendet också
 
Dom första 10 dagarna kommer vi bo här.
Inte direkt så jag brukar bo när jag reser va?

Så.. vårt första stopp är Darwin som ligger i norra Australien. Anledningen till att vi börjar där är för att det är torrperiod när vi kommer dit och om jag har fattat det rätt (hoppas det!) så betyder det att det är varmt där även fast det är typ vinter i resten av Australien.
Helt ärligt så är jag inte super påläst.. det var inte riktigt det som var min del i den här resplaneringen
 
Vi kunde självklart bo på ett nice hotell som jag brukar men det här är inte en sån resa som jag brukar köra. Vi kommer förhoppningsvis att vara borta ett bra tag och då vill jag träffa så mycket sköna människor som möjligt så jag tänkte att vad kan vara bättre än ett väldigt socialt backbacker hotell? eller hur
Så vi bokade det bästa vi kunde hitta, bara idag var det lixom 11 stycken som har bokat det och det är nästan fullbokat i april och om man kollar bilderna så verkar det som att det är helt okej asså. (Jag har alltid tänkt att backpackers bor på vinden och sover på en luftmadrass typ )

Jag tror nog att vi ska trivas här, det blir ju också vad man gör det till  Och om vi inte trivs får vi bara stå ut i 10 dagar och sen har vi kanske en riktigt kul historia efter det.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0