Uppdrag lägenhet

Idag är det den 19 februari och jag försöker bocka av en grej på min to do list.
Bli av med lägenheten
 
Det är faktiskt väldigt många som vill ha den. Den är stor, bra hyra och ligger mitt i stan så vem vill inte ha den lixom. Det känns så trist att ge upp den här godingen men jag vill ju egentligen skaffa en lägenhet i Stockholm och dessutom vill jag hellre ha en helt egen. Jag vill att det ska vara min alldeles egen. Jag kommer aldrig kunna känna det här för här vet jag att jag alltid är på väg någonstans.
 
Idag har det varit flera stycken här och kollat på lägenheten och om allt går som jag vill är det någon som tar den snart.
Det skulle vara så skönt att veta att den är borta och att jag kan sticka härifrån. Det börjar bli dags att fixa flygbiljetter till Australien så då måste lägenheten vara borta
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0