NM i pole sport

Idag har jag varit på dag 1 på NM i pole sport. 
Ni ba vad tusan är det?!
Helt ärligt så är jag inte helt säker skälv hihi men det är i alla fall norsk mästerskap i pole fast lnte dans utan mer moves och tricks och sånt . Och så sätts det ihop som en liten koreografi som blir nästan dans men ändå mer sport typ. Så vinner någon och så blir den jätteglad
Typ så

Ska tillbaka imorrn igen och då är det mer tävling och flera finaler. Det ska bli sjukt kul. 

Efter tävlingen idag var jag och Cissi och Ida  nere på aker Brygge och käkade middag. Så himla mysigt och vädret var bäst! Den här dagen har varit awesome! 

+ att jag fick en goodiebag









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0