Dag 8

Våran 8:e dag började med lite kaos. Plötsligt hade massa piloter typ börjat strejka så massa folk kom inte hem. Tyvärr var vi inte med dom så det var våran sista dag och sen på kvällen var det dags för hemgång. Vi bestämde oss såklart för att njuta in i det sista. Efter utcheckning började vi på stranden och där passade jag på att göra lite konster i sanden. Ni kan även hitta en beachworkout på min insta missblonds.
 
När det började bli lite svalare flyttade vi till poolen där vi låg så länge vi kunde innan vi blev tvungna att gå och fixa oss, käka middag och sen sticka till flygplatsen. Asså buhuu, jag ville inte åka hem alls. Måste sticka snart igen känner jag. Livet utomlands är såå mycket bättre
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0