År 2015

Precis som förra året tänkte jag dela upp året i 3 månaders delar  Känns som att det blir lättare att se inläggden ordentlig då, tycker inte ni också det?
 
 
Först har vi då januari, februari och mars. 3 månader med vänner, vin, träning, en grym alla hjärtans dag, inställd resa, skador och en stor livsförändring ni hör ju. Heavy stuff, läs vidare under varje månad
 
 
Januari var en mysig månad och en bra månad. Som ni vet reser jag runt mycket och 1a januari satt jag såklart på ett flygplan. Jag hade spenderat jul och nyår i Spanien och årets första dag satt jag på flyget på G till Oslo. När jag kom tillbaka till Oslo hade jag en supermysig månad med massa cava och fint sällskap. Bild 2 och 3 är från 2 olika kvällar med mina babes. På bild 2 var jag med Nikki, Ebba och Emelie först och sen kom det flera stycken senare och vi hade en supertrevlig kväll. På bild 3 var jag först med bara Emelie, vi såg en film och drack vin och sen kom Nikki förbi och vi hade en jättemysig kväll och koste oss massa.
Förutom att dricka vin tog jag långa promenader med vänner, tränade massor och dessutom var jag Nikki och Robban och provade på poledance. Det var ju så himla kul så som ni vet håller jag ju fortfarande på med det. På 5e bilden ser ni en av mina outfits. Fick för mej att det var tillräckligt varmt för kofta och pälsväst, det funkade en stund sen blev det as kallt haha. På sista bilden finns lite av månadens shopping. Med några få ord skulle jag säga januari 2015 = vin, träning, vänner och shopping. Otroligt koselig månad!

 
 
I början av februari hade jag teknikstrul här hemma och ni kan ju bara gissa hur teknisk jag är så internet funkade inte på ganska länge. När jag väl kom igång igen bjöd jag på en selfie och skrev om Fifty shades of grey premiären som jag egentligen skulle gå på. Men det krockade med alla hjärtans dag så jag valde att skippade premiären och fira love istället. Och btw så hade jag en awesome alla hjärtans dag. Jag blev bjuden på en grym shoppingrunda, sen blev jag bjuden på pizzabuffe, sen dracks det Cava som jag bjöd på och efter det blev jag bjuden på både middag, vin och flera drinkar. Sen var jag bakis i 2 dagar. Tyvärr var min alla hjärtans dag det roligaste på hela månaden typ. Efter alla hjärtans dag var det bara möten, träning och massa chill, på 3e bilden är jag på väg till ett möte och på 4e bilden ser ni mej ute på stan. I slutet av månaden skulle jag åkt till Amsterdam men när jag tränade kickboxning en gång skadade jag armen så illa att jag fick åka till akuten samma kväll och det slutade med att jag fick ställa in resan och blev hemma i typ 2 veckor från nästan allt. Därför började jag kolla på Gossip girl. Det fanns lixom inte så mycket annat jag kunde göra när jag hade så himla ont. Inte så kul månad med andra ord. Skadan fick mej dessutom att lägga kickboxning på hyllan för gott och det var as jobbigt eftersom jag hållt på med det sen jag var 11 år gammal men det började bli för mycket skador och mina långa fina naglar var omöjliga att hålla så valde naglarna och slutade med kickboxning.
 
 
I början av mars avslöjdade jag att skulle åka fram och tillbaka mellan min hemstad Stockholm och min andra stad Oslo massor. Jag skulle börja en utbildning i Stockholm och samtdigt leva mitt liv i Oslo, sjukt spännande! Det blev ju såklart lite strssigt och inte alls lika mycket tid till shopping så jag klickade hem lite fint från Nelly. Sen började utbildningen och det var sinnesstört mycket och svårt. men kul. Jag la upp en bild på mina nya fina naglar och väl tillbaka i Oslo hann jag  äntligen med en shoppingrunda. När jag kom tillbaka till Stockholm nästa gång tog jag i tu med 11 flyttlådor fulla med mina kläder och skor. Det tog sjukt lång tid men tillslut hade 11 lådor blivit 6 lådor. I mars åkte jag 4 gånger till Stockholm och 4 gånger tillbaka till Oslo, snacka om resomånad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0