År 2015

Nästa del är april, maj och juni. 3 månader med massa alkohol och fester, vänner och resor. Jag gick utbildning i Stockholm samtidigt som jag levde mitt liv i Oslo. Jag tränade insane, blev sjuk och bokade resa till USA. Läs mer under varje månad
 
 I början av april blev det massa fester. Jag härjade vilt på stan trots att jag hade min krävande utbildning att tänka på. Jag åkte fortfarande fram och tillbaka mellan Stockholm och Oslo och jag minns att jag började bli lite förvirrad. Jag hade knappt koll på vart jag skulle vara när. På bild 2 är jag tillbaka i Oslo och är ute och plåtar outfits mitt i allt. Jag blev även sjuk under en lång tid och tvingades chilla massor, samtidigt som jag började träna massor. Trots att jag hade fullt upp hann jag med att fira min födelsedag. Det var sjukt fint väder och varmt så vi var utomhus till sent på kvällen då vi stack vidare till en uteservering. Jag firade alltså ganska lugnt med vänner. Sen köpte jag två nya skinnjackor som jag älskar!! därför fick dom vara med här nu. Bild 5 är från en dag på Oslos gator. Jag var ute och gick mycket i april, jag tränade också som en galning och utbildningen steppade upp till en ny nivå där vi typ tränade hela dagarna så mot mitten av månaden drack jag nästan ingenting längre och istället blev min kropp helt trasig av all träning. På sista bilden ligger jag utslagen i badkaret i Stockholm. April är slut och så är min kropp. April var verkligen en månad med stor förändring, från massa bakisdagar till sjukdom till crazy training.
 
 
I början av maj hade jag examen som jag klarade fint. Då var del 3 av 5 klar i min utbildning. Det var sååå skönt att vara klar med den mest fysiska biten. Hela april hade jag ju tränat som en tok hela tiden och min kropp började verkligen känna sej trasig. Jag menar 6-7 timmar av träning per dag är slitsamt. När jag kom tillbaka till Oslo slappnade jag av och sen hjälpte jag Nikki med hennes nya lägenhet en supermysig lördag. Vin blev det såklart också. På bild 3 ser ni en outfit. Jag startade även upp en ny youtube kanal. Jag ´firade såklart 17 maj också innan det var dags att åka tillbaka till Stockholm. 17 maj var crazy. Vi började vi 11 på morgonen och sen var dagen plötsligt slut. Tiden gick sååå fort och vi hade superkul. Jag åkte tillbaka till Stockholm för att fortsätta med utbildningen och när jag kom tillbaka träffade jag Nikki för att boka USA resan!
Ganska bra månad med mer träning och massa vänner.
 
I juni bokade jag en biljett till Stockholm lite tidigare än vad jag behövde. Jag kände för att komma dit och få träffa vänner och familj och inte bara gå utbildning och sen sticka tillbaka.
Det var precis vad jag gjorde. På bild 2 är jag ute med vänner och dricker bubbel. Hade en supermysig kväll med en hemsk dagen efter. Sen var jag ute och åt middag med mamma. Vi åt på en indisk restaurang i sumpan och jag minns att vi satt på uteserveringen mitt i solen.
Jag blev tillslut klar med min utbildning och jag längtade tillbaka till mina rutiner i Oslo. När jag kom tillbaka köpte jag 4 färgglada toppar. Jag hade en mysig middag ute med bubbel och god mat och midsommarafton firades med Nikki och margaritas. Lite lugnar månad kan man lugnt säga. Det blev mindre träning mer fest igen, umgicks massor med vänner och koste mej massor efter alla resande och stressande dom senaste månaderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0