Lårhöga stövlar

 
Jag älskar att lårhöga stövlar är mode i år igen. Asså jag ÄLSKAR stövlar så ingen kan vara gladare än jag för att det nu finns stövlar överallt. Jag kommer ihåg för några år sen när jag fick dille på lårhöga skor och det var helt omöjligt att hitta ett par. Efter att ha letat i evigheter hittade jag tillslut ett par och ett eller två år senare fanns om överallt. Förra året fanns det också massor och jag är så glad att det är mode fortfarande
 
Dom här nya från Janni är ju hur snygga som helst, tror jag måste klicka hem båda två jag  . Jag har i och för sej ett par svarta lårhöga redan och sen har jag 3 par knähöga svarta stövlar men tror jag får plats med ett par till


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så snyggt!

2015-11-16 @ 22:44:52
URL: http://nouw.com/nolongerironic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0