Söndagspromenad


I förra inlägget avslöjade jag att även jag har mina chilldagar när jag har tänkt träna men helt enkelt inte orkar. Nu vill jag säga till alla er där ute att det oftast är den lilla förändringen som räknas. Då menar jag att allt är bättre än inget. Så du orkade inte kötta 2 timmar på gymmet, men du orkade ta en halvtimmes promenad. Ja men vafan, var nöjd med det då. Det var oavsett vad mycket bättre än att trycka pommes i soffan ,eller hur

Bortsett från att man faktiskt har tagit promenaden har man dessutom förändrat sitt tankesätt lite. Många människor som inte orkar kötta på gymmet väljer enkelt soffan istället, men om man väljer promenad istället för soffan har man kommit långt, så ser jag på det  Ta med er det nästa gång ni snörar på er promeflaxdojorna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0