Benpass

Härom dagen körde jag ett litet benpass som jag lovade att dela med mej av så here we go

 


Jag har ganska starka ben men valde ändå att köra ett ganska lätt benpass för att jag var så himla trött. När jag är trött pressar jag mej inte till max för att jag vet att jag antingen skadar mej eller blir ofokuserad och inte får lika bra resultat. När jag är trött är det viktigaste bara att jag gör någonting överhuvudtaget. Dock blev det spagetti benen ändå vill jag Iova. 
Jag kör 12-13 reps på varje set 
20 minuter crosstrainer 
Uppvärmning för höfter 
Benpress 1x54kg , 3x76kg
Långsamma, djupa Knäböj 4x20kg
Raka marklyft 4x20kg 
 
Tror det var allt faktiskt, som jag minns i alla fall och på slutet körde jag massa stretching. Skönt pass ska jag säga. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0