Yoghurt to go

 
Okej seriously, hur sugen blir man inte på en riktigt nyttig yoghurt eller smoothie när man ser dom här? Snart är det sommar och dom här är ju heeelt perfekt på picknick eller när man inte har lust att käka lurren inomhus, då är det bara ta med den ut  Hur smart?!  Asså big buy enligt mej, speciellt den rosa sååklart  Jag ska absolut klicka hem en sån dirr!

Det är superkul att göra sina egna yoghurtar också. Man kan mixa och blanda massa olika bär, frukter och nötter. Jag älskar ju tex att hälla lite honung i min turkiska yoghurt och sen har jag gärna lite olika typer av nötter, typ hasselnötter och valnötter (som för övrigt ser ut som små hjärnor så känner mej jättesmart efter att jag har ätit dom) och sen har jag gärna torkade fikon också. Mums!   Åh blev sjukt taggad på att göra massa olika yoghurtar nu  Undrar om jag kan komma på något bra sätt att göra egna flingor också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0